dinsdag 1 januari 2013

Mijn Oud & Nieuw


Bon Année! Happy new Year! Gelukkig nieuw Jaar! 

Nou, hoi. Ik laat jullie hier een stukje zien van wat ik met de jaarwisseling deze keer heb gedaan. Niet heel bijzonder maar SUPER leuk:)

Oudjaar: 




Hieeer de lekkerste wafeltjes ooit! Ik ben er een beetje verslaafd aan. Maar ik ging samen met mijn papa deze bakken. Het is een soort van traditie geworden, niet heel moeilijk maar heel gezellig en lekker. Deze eten wij dan meer dan oliebollen. Wel moet slagroom, dan zijn ze het lekkerst.

De rest van de avond heb ik een beetje voor de TV doorgebracht met mijn ouders want mijn zussen waren er allebei niet. Maar heel gezellig, genoten van de oudejaarsconference en mijn ouders wat champagne gevoerd haha. Daarna kwamen hun vrienden en gingen we aftellen! 

Nieuwjaar:

Ja, zover is het dan! 2013, gewoon 2013! Ik dacht dat ik al lang dood zal zijn door die maya's. Maar nadat ik had afgeteld mocht ik ook een glas champagne! En ben ik nog naar buiten geweest om Fije te ontmoeten en haar een goed nieuwjaar te wensen. Daarna door naar Charlotte. We zijn samen nog naar Lynn's huis gelopen en hebben toen ook haar het beste gewenst. Heel gezellig allemaal. Maar wel vermoeiend, dus ben ik rond vier uur mijn bedje ingedoken. 

Ik werd om half een 's middag wakker, we gingen brunchen! Nadat ik Fije eindelijk had bereikt, gingen we afspreken. Je kan het zo raden, het werd een tour!


Hier brachten Fije en ik bijna de halve zomer door. Ja, de oude vertrouwde waalstrandjes zijn onderwater gelopen. Zoals je ziet is de Waal bijna 3 keer zo groot geworden. We schrokken wel heel erg, maar wel leuk een keer iets anders! 



Ici, een pondje! Ja we zijn daar weer op gekomen:) 

Nadat ik thuis was gekomen van mij lange fiets/wandeltocht ben ik eerst mijn modderschoenen gaan schoonmaken. Het was meer modder dan schoen. En daarna gaan douchen en nog een keer overheerlijk gaan eten. Mijn moeder zei: Ja, nu stopt dit vreetfestijn. Hahaha, komt ook overeen met mijn goede voornemen. Minder eten, dat probeer ik al jaren. Maar ik voel me goed! 

Ciao, Jelle


7 opmerkingen:

  1. hahaa leuk artikel jel! de wafels waren heeeerlijk :)
    xoxo fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy 2013! Mijn voornemen minder eten lukt me ook niet, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te lezen heb je het leuk gehad! Minder eten zal ook goed zijn voor mij, waarom is dat toch altijd zo lastig?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GELUKKIG NIEUW JAAR JELLE! <3 Die wafeltjes hebben wij ook altijd, alleen dit jaar niet, omdat ik te lui was om ze te bakken, en de rest van het huis ook, haha :') Maar euh my gossie, wat zijn die dingen lekker! :)
    Ik hoop dat 2013 voor je een heel leuk, gezellig, spontaan, en veelbloggend (ik weet niet hoe ik dit anders in een woord moet zeggen :') ) jaar mag worden :D

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gezellig een pondje! :D haha dat is zo leuk!
    Heerlijk is het he, om even lekker uit te blazen in de natuur. Lekker even wandelen en je afsluiten van alles en iedereen.
    Ben blij dat je ook een tof oud en nieuw gehad hebt, happy newyear! ;)
    Ik moet zeggen dat ik jou reacties op mijn blog altijd er op prijs stel, je neemt de tijd om alles te lezen. Dankje daarvoor!
    Stay in touch! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel en gelukkig nieuw jaar!

    Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. totally in love with sparks, just have no idea where to get them x
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen