zondag 10 februari 2013

OOTD: Indian Snow



Hi dear readers, ik ben nog voor misschien de laatste keer dit jaar de sneeuw ingedoken. De sneeuw op straat is al bijna helemaal weg gesmolten. Maar in het bos was het totaal anders, een dik pak sneeuw. Ik vermoed dat het vannacht nog stiekem een beetje heeft bij gesneeuwd. Maar ik heb VAKANTIE, dus ik vind het best. Ik hoef gelukkig er niet elke morgen vroeg door de kou. En excuses, de reden dat ik zó lang geen artikel online heb gezet weet ik niet. Ik denk dat ik het druk had? En niks interessants had te vertellen. Misschien hebben jullie me niet gemist. Maar voor diegene die dat wel deden, sorry.


Nou, misschien valt het een beetje op dat ik ander haar heb. En een andere bril! Ik heb een soort van make-over gehad. Maar niet dat ik mezelf er verschrikkelijk uit vond zien. Maar ik moest een nieuwe bril, want de oude werd een beetje saai en de glazen werden slecht. Ook mijn haar was echt té lang, dus na een knipbeurt gisteren had ik een totaal ander hoofd!





Wauw, ik heb een soort van Indiaanse, Aziatische hippieblouse die ik al heel lang wilde! Ik ben er echt super blij mee! H&M heeft mijn droom verwezenlijkt voor twintig euro. En ik heb ook nog wanten aan. Die komen van de New Look, alleen stiekem zijn het vrouwen handschoenen.. Maar ik vond ze zo leuk en maat XL paste me. Dus ik heb ze maar gekocht. Oja, ze kosten acht euro. En als laatste heb ik een super leuk horloge van mijn vader gekregen. Hij had het van zijn werk gekregen maar hoefde 'm niet. Dus nu ben ik de gelukkige eigenaar. 


Even een foto van de hele outfit. Ik trek hier geen geweldig modellen gezicht, maar daar moet je maar aan wennen. 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe blouse en horloge?
Hoe vinden jullie mijn nieuwe haar en bril?

Ciao,
Jelle

8 opmerkingen:

  1. leuk artikel jelle! Je ge-wel-dige indiaanse blouse staat je erg leuk :) en je leuke bril en haar staa er ook goed op!

    Liefs, Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je outfit heel leuk! en ik ben verliefd op je blouse en horloge hihi!
    En ik vind dat je heel leuk schrijft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je super leuk! Ik vind het ook super tof dat er ( eindelijk ) een jongen blogt! Ik volg je.

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwiee leuke outfit ! Nog nooit een jongen gezien die wel een leuke outfit kan combineren ! Ik volg je nu , hihi !

    Liefs,
    isabel
    livelifewithisa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blouse is super. Wou dat elke jongen die droeg. Ook mooie haren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhhhhhh leuke bril! Die blouse is echt FUNNY, staat je ook erg leuk...

    Liefs -Sweet Zjaantje-
    sweetzjaantje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke outfit, vooral de blouse is super! :)

    Liefs,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen