woensdag 10 april 2013

La lettre de Sofie


Ik zat als een gewone maandag namiddag huiswerk op m'n kamer te maken, totdat mijn moeder me riep: 'Jelle,er is post voor je'. Ik rende naar beneden, graaide het pakketje uit haar handen en was weer boven. Want ik wist precies van wie ik het had gekregen, namelijk van Sofie. Wij hebben samen een brievenuitwisseling gedaan! Ik beveel het iedereen aan, het is nog leuker dan cadeautjes op je verjaardag krijgen.

Ik begon uiterst enthousiast de brief te lezen, ze heeft dezelfde spontane schrijfstijl als op blog. Het ging vooral over muziek, andere penvrienden, valentijn en bedden. Echt geweldig om te lezen! Ik hele leuke 'goodies' meegestuurd gekregen, zoals thee, kaarten met quotes, een zelfgemaakte cover met 'Great Jellie Beans', een klein kunstwerk van Sofie, een lipbalsem en zelfs een CD!
Ik had de CD meteen in m'n CD-speler gestopt en begon met luisteren! Toen kwam ik erachter dan Sofie en ik écht wel van dezelfde muziek houden, ze heeft me het album van 'Of Monster and Men' gestuurd. Dit album heet 'My Head is an Animal'. Nadat ik de CD had afgeluisterd werd die METEEN op mijn iPod gezet. Ik heb er deze week nog meerdere malen van genoten!

Mijn uiteindelijke conclusie is: Iedereen moet dit een keer hebben gedaan, het is echt super leuk om te doen en leert mensen een keer beter kennen. En voor Sofietje, bedankt lieve meid voor de fijne samenwerking.

Ciao,

Jelle 

4 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk! Dit wil ik nu ook een keer doen :)
    liefs, fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah wat leuk! En bedankt voor je lieve reactie!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeaaa!!! Het artikel is online! :D
    Wauw wat super lief Jelle! Het is echt ontzettend leuk geschreven en de foto's zijn ontzettend mooi!!! Je hebt m'n werk echt dankbaar verbeeld!
    Ik vond jou letter in return ook echt super om te ontvangen! Dit was inderdaad een fantastische uitwisseling!
    Dankjewel! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! XXX

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen